Hemma igen...

Borta är bra men hemma är ändå bäst. *ler* Både jag och Mange älskar att vara hemma hos pappa. Man är alltid så hjärtligt välkomnad och han blir alltid lika glad när vi kommer. Men sen är det skönt att komma hem...=) Trots att vi bara har varit borta i ett dygn så känns det skönt.
Vi hjälpte pappa att packa en massa idag. Snacka om att man kan samla på sig en massa skit. *puh* Vi höll väl på två timmar ungefär och på den tiden lyckades vi slänga tre-fyra svarta säckar med gamla kläder, otroligt onödiga saker etc. Sen hämtade vi Stina (min styvmor) på tågstationen i Teckomatorp. Kul att träffa henne oxå. Hon bor ju i Malmö så pappa och hon är "bara" särbor. Tror det är bäst för alla parter. Kan ju vara omöjligt att lära en gammal hund att sitta...*ler* Efter vi hade suttit ner och pratat en stund blev det grillning...*mums* Finns det något godare?? Sjukt gott va det iallafall...*Ler* Tog en bild på pappa och Stina när vi satt och åt jordgubbar till efterrätt...=)
  Ser ni sverigetröjan!? *haha*

Som ni ser på bilden har pappa genomgått en enorm operation i armbågen...*skrattar* Alla som känner honom vet att han hatar sprutor och allt som har med sjukhus att göra. Nu hade han fått vätska i armbågen som de tömde. ENORM NÅL sa han...*haha* Jaja....stora karlar klarar inte så mycket!! *ler*

Jaha...nu har vi kommit hem. Jag ska ju ha min lilla överraskning för Mange idag. *hihi* Hoppas han blir glad. Just nu ligger han och vilar. Kanske bäst det....återigen....karlar!!! 'ler*

Förresten... Buffie hade superkul hos pappa. Han älskar trappor. *haha* Upp för trappan, ner för trappan, upp för trappan och ner för trappan. =) Synd jag inte hann ta ett kort på när han låg som en boss på akvariet (stavas det så??) 

Hoppas ni alla får en underbar kväll/natt. Ska ringa Lina P om en stund. Vi ska ev till Linda på tandläkarhögskoln och göra ett studiebesök.....kan bli kul å kolla skillnaden mellan skolorna..=)

Tjing

 

Kommentarer
Postat av: Lina P

Jaså du ska ringa mig snart haha, vad trevligt haha! Jag o André slår på en film nu men du kan ringa ändå, vi pausar :-) Pussss!

2008-06-15 @ 21:06:00
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina P

Idag hade min kära ost möglat..är nog ett tecken på att jag äter för lite på mackan ;-) hahaha

2008-06-16 @ 11:53:38
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0