Sommarlov..=)

Andra dagen på sommarlovet och man känner sig redan utvilad. Eller är det för att man inte har något som "hänger" över en hela tiden. Inga tentor, inga inlämningar, inga onödiga papper som ska lämnas in!!! Visst man har ju lite att ta tag i...  Under tiden vi hade patienter skulle ju lägga x-antal bedövningar. Men vad gör man om man enbart får patienter som hellre ligger och biter ihop än att få den hemska sprutan!? Det va inget som lärarna brydde sig om iallafall utan det skulle va gjort punkt slut! *suck* Jaja... Nu har jag ju en sån tur att jag har ju lite kontakter inom tandvården sen innan så jag får hoppas att jag får lägga mina bedövningar där. Jag tar med mig Mange...*ler*....han måste ställa upp!! *haha*

Jaha...jag fick lite kommentarer ang mitt förra inlägg där jag har skrivit att Catta får en åktur av Anders!! Nu menar jag så klart på motorcykeln....men det tror jag faktiskt att de flesta av er förstår. Finns bara vissa som ska lägga märke till småbaggateller. *blink*


Efter x-antal aktiviteter på vildmarkcentret åkte vi vidare....

 Ja....ni ser ju själva..=) Hur mysigt som helst.


Nähä.... Nu tror jag att det är dax för lite lunch. Hmm...vad ska man äta!? Jaja...det ordnar sig nog.

Tjing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0