Grrrr....



Satt och funderade på varför man har svårt för att förklara för sina närmaste att man e besviken/sur/ledsen...etc??? Det finns ju ett antal vänner man har som direkt kan "se" när något är fel och frågar.....men varför tar man inte upp det själv??

 
Vi (jag och Mange) har tillgång till samtliga kanaler nu här hemma och det har gått ett pat riktigt bra filmer på tv. Som jag brukar säga..."tänka" filmer. T ex... En kvinnas väninna gick hastigt bort och de hade gått och tjurat på varandra i flera veckor.....om baggateller!!!! Dom hade känt varandra i över 30år och sen skills de åt som ovänner för att de har sin J-A stålthet!! Nä....kasta den åt h-e när det gäller folk i din närhet! Gå inte och grubbla utan njut för dagen och ta upp irritationsmoment med dom direkt så man slipper jobbiga konsekvenser (stavning?)!!!!
Kan det vara så att man blir sur och reagerar för skit saker bara för att det finns något som ligger och gror i bakgrunden?? Usch ja...jag e irriterad. Tycker man ska öppna munnen och berätta vad som gnager på själen!!

*puh*
Så ja...nu fick jag ut lite av min frustration! =) Ska fortsätta med maten!

Tjing

             

Kommentarer
Postat av: Lina

Så j-a rätt skrivit =0) Ja visst tvingade jag med honom till odont- riktigt mysigt hade vi det faktiskt. Ses imorgon kl halv 9 istället då ja?

2008-11-04 @ 18:22:17
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina Varberg

Hej

Andreas visade mig din blogg så jag tänkte bara skiva ett hej och tack för inbjudan till maskeraden, tyvärr så har vi ju lite svårt med barnvakt osv.

kramar från oss här uppe i halland

2008-11-06 @ 16:41:32
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: lina

ja det hade vart jätte kul att ses, vi ska ner till ystad måndag till torsdag, men vi kanske kan få till någonting i dec? Eller efter nyår? kraaam. hälsa hem

2008-11-08 @ 18:07:54
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0