Bilder

Tjoho... Nu har Linda lite bilder att visa. Kom dock på att Mange har fler bilder i sin telefon så jag ska be om dom ikväll..=)

 Här e Kalinka med sina busiga valpar!! =) Det är en sån jag vill ha...*ler*

 Här e en av mina favvo hundar. Jonna....hon e så goo..=)

 Här e en av Manges favvo hundar, Leo med sina små valpar. Dock får han hålla sig vid utgången för mamman är rädd om sina små valpar...*hihi* Hon är dock inte med på bild. Hon sitter säkert vid Manges ben när han tar kortet...=)

 Små godingar..=)

 Från valpar till en liten goding....Indra....Lindas dotter..=) Kan man beställa såna??? *ler*


Så...det var allt för idag.. Återkommer inom den närmsta tiden..=) Ska nu till Catta och lämna hennes platt tång. Tjo ho..=)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

OJOJ vad här har skrivits, kuuul=)



Jag är brrrruuuun nu, jag vågade! ska dock tillbax på fredag för lite slingor i ljusbrunt- nu är det sååå mörkt! Men blev bra ändå!



Jag våååga yeees. Snygg design du har här =)

Pussss

2008-10-29 @ 14:08:31
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0