Broccoli con salsicce......det ni!!! =)

Det var längesen jag va hemma så här tidigt efter att ha varit ute och ätit..*hahaha* Känns faktiskt helt sjukt! Alla va på gott humör och skulle festa vidare och dricka drinkar. (utom Ann och jag) Visst va man sugen men sjukt nog så längtade jag hem till min älskling som troget kom och mötte mig i dörren...=) Härligt att träffa sina vänner men lika härligt att komma hem. *hahaha* Jepp....jag är en "hemmamänniska" ut i fingertopparna. *hihi*

Min meny på mosaik 

Rätt 1
Pasta salade au chèvre
Pastasallad m. getost, valnötter & basilika

Rätt 2
Broccoli con salsicce
Mozzarellagratinerade broccolibucetter m. salsiccia & chili

Rätt 3
Gyros kipriakós
Strimlat marinerat fläskkött på pita m.tzatziki & rödlök

Sen en kopp kaffe på det! =)


Jepp...jag åt tre hela rätter....men det kan ju tilläggas att de va små. *hihi* Det är ju hela konceptet på Mosaik. Måste säga att jag var ganska skeptisk när jag hörde att vi skulle gå dit....men ack så gott det var!!! Mmmmm....riktigt mumsigt!! =) ett tips till alla er som inte vet var ni ska gå...=)

Mycket trevlig sällskap och god mat. Kan det bli bättre? Tack tjejer och hoppas du Kajsa får en minnesfylld kväll/natt/morgon...*hahaha*

Nu ska jag sätta på en film som jag somnade ifrån i onsdags. *ler* Måste ju få reda på vem mördaren va..=)

Ha det gött

Tjing

Kommentarer
Postat av: LINA

Härligt ni hade skoj gumman. Jag undrade just vad du höll på med idag och ni minns jag ju! Kul det går bra med din vita månad =) Vi har sett australia precis! Riiiktigt bra film! Pusss gums!

2009-01-12 @ 00:26:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej svejs! visst var det god mat! Jag tyckte du var fin på den bilden annars hade jag inte lagt upp den ju=)

2009-01-12 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0