God Morgon..*ler*

Pigg och vaken..=) Eller?? Nja...pigg är jag väl inte direkt med vaknade först kl tolv och gick upp på toa sen lyckades jag somna om igen till halv två...*suck* Kommer nog vara trött i natt....men det är bara att hålla ut. Blir kanske mycket bloggande..*ler*

Manges tattuering..=) Den är inte klar...bara konturerna som är gjorda här. Har dock ingen annan bild i min tele..=(
 Kommer blir så himla snygg...=)

Nu ska jag dricka lite kaffe...*mums* Blir väl duschen sen iväg till jobb. Ska vara lite tidigare på jobbet för Ann jobbar till nio idag så hinner vi snacka lite skit innan hon sticker..=)

Hör nog av mig lite senare..=)

Tjing

Ps)
Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0