Inga slingor idag

Nopp....jag fick nöja mig med att bli klippt idag. Men men....det va skönt det oxå. =) Bokade dock en tid för slingor...=)

På vägen hem köpte jag en borste/kam till Igor. Han har börjat fälla som en kalv och Linda vill BORSTA honom. Har dock använt mig av Buffies borste innan men hur bra går det??? Med tanke på hur stor Igor blivit och hur liten Buffies borste är så kom jag rätt snabbt på att det va lika bra att köpa en ny till "lilleman" =)

Så nu har båda mina söner fått sig en omgång....*ler*

 Igors hög

 Buffies hög......ingen större skillnad va?? *hahaha*

Nu e dom så fina och goa i sina pälsar...=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååååå så mysigt o bli av med lite kläder =) När ska du göra slingor????

2009-05-13 @ 18:47:55
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0