Hej å hå....

Ny dator....nya inlägg...=)

Fast tror inte jag kommer bli flitigare på att blogga bara för att jag/vi har en ny dator. Tyvärr... Man får liksom sina ryck när man känner för att skriva av sig.

I vilket fall som helst så kollar vi efter hus nu... Har väl inte pratat igenom det så himla noga med tror att både jag och Mange är rätt trötta på att bo i lägenhet. Trots att vi har en super bra och fin lägenhet så vill man liksom avancera på någon sätt. Att titta på hus tar ju tid men man vet aldrig.....kanske vi hittar "rätt" inom den snaraste framtiden...*ler*

Vad har mer hänt då? Hmm.... Jo....Mange har nytt jobb. Den mannen är inte utan jobb speciellt länge...*haha* Han börjar på LM:s vakthundar den 1:a okt. Det sjuka är att ägaren och hans fru heter oxå Linda och Magnus....därav LM:s..!! =) Har träffat dem ett par gånger och tror verkligen att de är super bra människor. Samma sjuka humor som oss. *haha* Alltid en fördel...=)

Idag ska jag och Mange på bio. Vi ska se "Flickan som lekte med elden". Vi är ju helt sålda på böckerna så det kommer att bli mycket spännande. Först ska vi laga lite god mat här hemma sen bär det iväg. Får berätta mer om kvällen sen... Ska försöka ta några bloggbilder.....tänker inte på det som Lina P gör.....hon tar tom bild på hennes strumpor i brist på annat!! *skrattar* Hon e för goo...=)

Nä...vill vara färdig tills Mange kommer hem så...

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Linda, jag tänker alltid BLOGG! Hoppas bion är bra! Pusss

2009-09-23 @ 16:55:56
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina B

Wow,äntligen ett nytt inlägg ;) Hoppas ni hade en mysig kväll,vill hemskt gärna oxå se den filmen eftersom även jag är ett STORT fan av böckerna!

2009-09-24 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0