Just det...

Jag har ju glömt att säga att jag har en ny mobil...*ler* Köpte den iof för några veckor sedan. Är sjukt nöjd...=) Nog den först mobil jag fastnade för direkt....=)


Har varit och pluggat med Lina P på bibblan idag. Sjukt tråkigt.... Vi håller på å förbereda oss för c-uppsatsen. Så nu ska vi först göra en projektplan...*suck* Allt vetenskapligt skit!!! Ursäkta språket....men är man inte alls intresserad av att forska så är detta piss. =(

MEN.....man måste se det positivt! Vi har förhoppningsvis vårt leg i dec/jan och kan börja jobba!!! TJO HO!!!! *ler*

På fredag får vi busiga gäster ifrån Blekinge.....självaste Ronneby!! Lina B och Malin. Vi ska göra stan...*haha* Eller ja.....framförallt äta och dricka gott. Umgås utanför skolan liksom... Ska bli väldigt trevligt. =)

Har varit och tränat idag oxå. Det blev nästan två timmar igår....hade bra energi och det gick jätte bra. Dock gick det lite trögare idag. En timme blev det bara.. Tur Mange skulle ha bilen så jag inte kunde träna längre...*hahaha*

Imorgon är jag ledig. Efter dagens plugg bestämde jag och Lina att vi skulle ta en slappdag.....eller ja....pluggfri dag. Ska ut och kolla lite efter något nytt och ha på mig på fredag. Har inte så mycket festkläder som passar längre. Bara tråkiga grejer. Hoppas jag hittar något ball....=) 

Nä...nu ska jag skicka in räkningarna i datorn sen blir det tv-tittande. Eller kanske jag spelar något ball spel. *ler*

Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Buffie :)

2009-09-30 @ 13:25:08
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0