Lite bilder att titta på...

Jag vet jag vet jag vet... Gud va jag har varit slarvig. Har inte skrivit här på flera dagar/veckor! Ber så hemskt mycket om ursäkt till mina kära läsare. =)

Jag skäms nästan att säga det men jag har lite dåligt med tid att sitta här nu. *skäms* Men jag lägger in några bilder från vår Gbg-resa så ni har något att titta på. =)

 Vårt första hotell på Scandic.




 Här va vi på Universeum. Sjukt många barn...*grr* Gissa vem som hittade en familjebiljett på toaletten som faktiskt funkade. *ler stolt* Gratis inträde....tack för den. =) (Visst e jag duktig Thomas...*haha*)

 Äckliga djur.... dålig kvallisort på bilderna men alla våra minneskort va fulla med bröllopsbilder och vi fick inte tummen ur att köpa nytt..=( Så vi fick nöja oss med våra mobiler..=)

 Busig fisk...=)

 Äcklig....

 Äcklig...

 Snacka om att ha tappat sitt skinn...*urk*

 James Bond...*hahaha*

 *kvack kvack*

 hahaha....finns väl bara en person som tar kort på hotellets tak..=)

 Vårt andra hotellrum. Vi ska aldrig bo på något annat hotell än SAS Radisson...=)

 Flummig stol....

 Om man känner för att vara aktiv med sin blogg...vilket jag uppenbarligen inte var...*ler*

 Lite onödiga bilder kanske..=)

  Nice...=) Hmmm undra vem som tar kortet....*hahaha*


Har fler bilder men måste rusa nu... Vem kan gissa vem som bodde på vårt hotell???? Till och med på samma våning..*ler*
Svaret kommer i nästa inlägg....*haha*

TJING

Kommentarer
Postat av: Cattalicious

Vinner man ett pris om man gissar rätt s

2008-08-11 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0