Tjoho..=)

Har fått en del pikar att jag inte lagt upp bilderna från bröllopet. Har lagt in några nu...

 Här kommer dom...=)

 Är inte klänningen vacker??? =)


 

 Så ja....nu är dom gifta..=) Där fällde man några tårar kan jag säga..=)

Det va några iallafall...=)

Sen är det ingen av mina kära läsare som gissade på vem som bode på vårt hotell i Gbg... Vågade ni inte eller?? *haha* Det va iallafall Iron Maiden....Tjoho.... Synd att man inte är någon stor fan av dom....annars hade det nog varit lite roligare..=)

Här sitter trummisen.....vad han nu än heter! =) Linda "the papparazi" va framme med telefonen men vågade inte gå närmre...Hahaha.



Nä...ni vidare till min städning och tvättning. ikväll blir det Jensens med Catta och Ann. *mums* Ska bli trevligt att sitta och snacka skit. Ska planera för vår markerad...*hihi* och äta och drick gott..=)

Hoppas ni alla får en underbar helg..

Tjo i boet...=)

Kommentarer
Postat av: Lina P

Åhhhh gud så vacker Catta var och vilken fin klänning o bukett! Förstår du fällde en tår..det kommer man inte undan :-/

2008-09-04 @ 09:03:01
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0