TJOHO...här e jag!

Det va inte igår...*ler* Man får skylla på att det är sommar och man har mycket att göra..=) Jag har faktiskt varit jätte dultig de sista dagarna med att göra vid i vår lägenhet. Rensat ut alla skåp och garderober....sorterat och slängt. =) Det va lite mer än ett år sedan vi flyttade hit och vi har redan samlat på oss en massa skit som bara ska slängas. Är inte det sjukt..??

Jaja...

 På tal om något helt annat så är detta Manges nya brum brum...=)

Har varit och tränat spinning idag. Jag har helt klart fastnat för spinning. Catta är däremot inte lika förtjust i det....men där finns alltid något annat pass som hon kör. Huvudsaken är att vi går dit ihop och pepprar varandra...=) Det blir mycket enklare när man har en träningspartner.....som dessutom e ens bästa vän..*ler*

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka slutföra städandet här hemma. Lovar att jag ska återkomma lite mer regelbundet...=)

Tjing...=) 

Kommentarer
Postat av: Lina P

lånad bild =) borde kanske skrivit det..både du o andré (???) blev förvirrade hahaha!

2008-08-26 @ 00:41:41
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina P

köööp den, den e så mysig! hihi kul du var där med! ses snart!!! pusss

2008-08-27 @ 23:44:05
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina P

Jag hade ett svart lägre o längre bord...det var då jag ville de skulle vara mörkt här inne.. nu vill jag ha det ljuuuuust =) ska försöka hitta en bild i datorn! ringt patienter ännu?=) ha en bra sista sommarlovsdag :-O Pusss

2008-08-29 @ 13:59:52
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0