Julpynt..=)

Hahaha...tom Linda har julpyntat. Dock inte så mycket men ändå. Har inga tomtar och sån skit med röda gardiner och ljusslingor i fönstren. *ler* Blir faktiskt mysigt. Kommer att bli sjukt tomt när man väl plockar ner dem. Men men..får skaffa lite mysigare belysning till försterna när det blir dax att ta ner slingorna. =)

Jaha...inte mycket till plugg idag. Trots att jag varit vaken sen halv sju då min kära son, Buffie, ska ha sitt insulin. Det va så himla mysigt och ligga och gosa med Buffie efter sprutan så jag ville inte somna om. Vid halv åtta va jag så sjukt sugen på kaffe så då klev vi upp och åt frukost. =)
Vad har jag mer gjort idag? Jo... Jag va och tränade. Ville inte vänta enda tills ikväll och gå på ett pass när man är ledig hela dagen så jag stack dit och ställde mig på en sån "step up" maskin i 45min. Eller ja...det heter nog något annat....väldigt high tech iallafall..=)  Sen blev det en genomgång med styrka oxå... Finns det något tråkigare än styrketräning när man är ensam?? *puh* Men...jag va en duktigt kicka...*haha*

Nä...nu ska jag ta och ringa min mormor...sen blir det bettfys/ortodonti-plugg....TJOHO VA KUL...=)

Tjing på er alla busiga varelser.

Kommentarer
Postat av: LINA

Du e så dutti så! Plugga nu =) Pussss

2008-12-11 @ 10:00:37
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: LINA

Ååååh vad d skulle suttit fint med en update nu =) Pussss /no life lina

2008-12-12 @ 09:38:04
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0