Tenta dax igen

Tjo ho va kul. Har tenta imorgon och i ortodonti/bettfysiologi/pedodonti. *suck* Jag får inte in något i huvudet!!! Vi har ord som t ex M pterygoideus lateralis. HALLÅ!!!!! Vet f-n kom på såna ord!!?? Jag kan lova er att det är inte lätt att trycka in dom i skallen! jaja....heja Linda!

Helgen har varit mycket trevlig. I lördags va vi hemma hos Jonas och Kattri på middag. Härligt hus kan jag säga. Gammal skånelänga som Jonas renoverat så det har blivit öppen planlösning och byggt till. Hmm....nu längtar man ännu mer tills vi köper hus..=) Har tyvärr inga bilder...glömde helt att ta faktiskt. Jag koncentrerade mig på deras Mikko som föddes för tre månader sedan. Hihi....man kanske börjar bli sugen på barn trots allt..=)

Nä...nu MÅSTE jag fortsätta plugga. Inga fler bortförklaringar. !!!! Skärpning LINDA!!!

Tjing på er



Kommentarer
Postat av: LINA

Var du tvungen att hitta den mest avancerade bild du kunde hitta! nu känns d som jag inte kan ngt alls=) seees imorgon!

2008-12-15 @ 22:15:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0