TJOHO....JULLOV! Varför har jag då ångest??

Äntligen....äntligen!! Alla tentor är över och vi hade vår sista klinikdag igår. *puh* Visst jag har ju extra pass som jag måste ta igen men de är inte förrän i januari..=)
Känns som om man har varit en robot de sista veckorna. Dels att det har varit sjukt mycket i skolan och dels att det är denna tidpunkten på året. Jag vet att man borde tänka positivt och att julen är ganska mysig....men... Jag vill helst bara lägga mig i sängen och sova!! Kan man inte som björnen gå i ide eller nått?? Det är sjukt konstigt vad ett psyke kan spela spratt med en. Kommer verkligen mig kropp ihåg att det är vid denna årstiden allt hänt?? Jaja...man skulle väl läst lite psykologi för att förstå det bättre men hur kul e det? Jag har ju redan läst både A och B och det får räcka...=)

Men men...nu ska jag sätta mig med min kliniska examination. Jaja....jag sa att allt va färdigt men jag ska bara rätta till lite referenser annars är det färdigt. På tal om att skriva referenser så är det sjukt kompliserat. Tro inte att man får välja utav sin literatur...nä nä....det måste vara vetenskapliga artiklar.  *suck* och det sjuka är att de flesta artiklar bara finns på engelska.....OCH inte vilken engelska som helst......nä då.....den man inte förstår ett jota av!!! *grrr*

Så...kaffet är klart och det är bara att sätta igång!!!

Tjing på er alla

Ps) Lina har sin sista tenta i dag...humanbiologi....vi håller tummarna för henne!! =)

Kommentarer
Postat av: LINA

Det e en gammal bild =) kommer kanske en ny men inte så stor skillnad- bara du som kan se det som träffat mig typ varje dag i 1 år =)

2008-12-19 @ 17:43:19
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: LINA

Du e söt som höll tummarna =) din ångest försvinner snart..du ska bara inse att det är över nu! =)

2008-12-19 @ 17:49:55
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0