Två inlägg på en dag!

Herre gud....detta är ju helt sjukt. Nu börjar nog Linda få allvarliga problem...*ler*

Idag har inte varit en roligt dag. Känner mig deppigare än på länge. Ingenting är roligt. Jag borde ju sjunga av glädje nu när skolan har uppehåll men va fan. Jaja....jag ska ta tag i mitt liv. Ja....jag ska pigga upp mig själv. Men är inte en blogg till för att skriva av sig? Det enda som piggar upp mig nu e när Buffie får sina "spel" i lägenheten och springer runt som en galning. *haha* Vad skulle jag göra utan honom? 

Jag har precis städat och röjt undan lite. Ska bara dammsuga i köket oxå sen är det okej. Har inte gjort någon super noggrann städning precis men alltid skönt att ha undan plockat inför helgen. =)

Imorgon ska vi hem till min styvbror, Roger. Hans bror kommer nämligen ner ifrån småland och ska fira jul så vi passar på att träffas. Det blir så sällan vi träffas så det ska bli riktigt trevligt. =)

Nä...nu ska jag ta och göra det sista sen ska vi gå och handla lite mat för ikväll. Känner inte för att äta men vad gör man? *suck*

Tjing tjing

  

Kommentarer
Postat av: LINA

Hahahahahahha orange hår o koppar är verkligen INTE samma =) ser du inte de bruna slingorna i håret på bilden? innan var allt hår orange tonat men nu har de blivit en guldig koppar (ej orange!) på restrerande slingor! svårt att förklara =) hoppas du mår bättre när helgen infinner sig! Pussss

2008-12-20 @ 02:39:02
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0