Ljusare dag idag! =)

Tjoho everybody allihopa...=)

Har haft en alldeles perfekt morgon. Sov till ca 9.30 och sen låg jag och lyssnade på mig ljudbok (Camilla Läckberg, Stenhuggaren) och gosade med Buffie. Jag ville aldrig gå upp....men man kan ju inte ligga och dra sig hur länge som helst..=)

Igår hade Mange planerat en överraskning till mig. Sjukt nyfiken som man är försöker man ju ställa 100 frågor för att själv kunna lista ut vart vi skulle.  Men ack nej. Mange är ganska klippsk när det gäller det så han avslöjade ingenting...*grr*
Iallafall så skulle jag klä upp mig...och vi skulle sticka mellan halv tre och halv fyra!!!??? ööö.....va??? Kan man inte få en exakt tid?? Jaja....
Vi körde vid halv fyra och vi närmade oss stan....jaha. ??? Julmarknad poppade upp i mitt huvud....men nej. Det visade sig att vi skulle äta julbord på Anno1900. En gammal restaurang (jo det hörs ju på namnet) som va jätte mysig. Både jag och Mange gillar ju den gamla stilen men den mörka miljön så detta va hur bra som helst. TILLS det ramlade in ett halt busslast med pensionärer!!!!!! HALLÅ??? Som tur var så skulle dom sitta i en avdelning för sig själva men vi tog det säkra för det osäkra och skuttade upp ur våra stolar och intog vår andra tallrik mat. Men vet ju inte hur glupska dom är...*ler*
Vi hade iallafall jätte mysigt. Lite tråkigt att Manges telefon ringde hela tiden bara. Det hade rymt två hundar från ett objekt så det blev samtal både hit och dit.....men det löste sig till slut. Hundarna hade blivit omhändertagna och befann sig på hund och katthotellet. Tack för att ni finns!! =)

Jaha...idag är det jobb som gäller. Jag ska jobba med Ann idag och då blir det mycket enklare att ta sig dit. Vi har inte träffats på hur länge som helst så det ska bli riktigt kul. Jag har ju varit väldigt asocial mot mina vänner nu en längre tid....men jag hoppas verkligen att dom förstår! =)   

Nä...nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag kolla upp Manges julklapp lite mer ingående...*ler*

Tjing på er och skriver jag inte innan så önskar jag er alla en super mysig jul med allt vad det innebär. Ta hand om varandra!! =)

Puss och kram

Ps) Varför e det bara Lina av alla mina läsare som kommenterar?? Kom igen nu....skriv något kul! =)

Kommentarer
Postat av: lina

Hejsan hoppsan, jag känner ju inte dig så där jätteväl, är väl därför som jag inte kommenterar direkt ;-) Hoppas iallfall att ni hade en underbar jul och att ert nyår blir lika fint! Kramar från oss i Halland!

2008-12-29 @ 22:34:53
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0