Wiiii...=)

Äntligen någon annan som "vågade" skriva en liten kommentar...*ler* Lina du borde ju få något pris av något slag...=)

Hmm...satt och tänkte på att jag helt plötsligt känner fyra "Linor"... Hmm...får nog döpa om er tror jag. Få se nu... Vi har ju Lina i klassen som jag pendlar med....hon kallas ju för "min Lina". Den andra Lina i klassen får jag kalla Bölja. Ja...ni fattar väl varför. ??? Sen har jag min gamla klasskamrat som jag visserligen inte har så mycket kontakt med nu för tiden men ändå....Hon kallar jag "gamla Lina". Sist men inte minst har vi då "Varberg Lina". Hon är sambo med min vän Andreas.

På tal om Andreas så tänkte jag på att det finns vänner och det finns vänner. Andreas är en "riktig" vän. Vi hör inte av varandra på evigheter sen när vi väl ringer varandra är båda lika glada och vi snackar på som om det va förra veckan vi träffades. =) Jag är helt övertygad om att vi mer eller mindre alltid kommer hålla kontakt. =) Synd bara att vi numera bor så långt ifrån varandra.....men sen å andra sidan så flyttade ju han upp pga kärleken och fick en underbar familj. =)

Nähä...nu ska jag iväg med Catta. Vi ska köpa köttet tills imorgon. Vi va iväg igår och handlade allt annat som behövdes för en lyckad nyårsafton. Men vi ville köpa köttet idag så man slipper frysa in för det ska hålla sig..=)

Tjing på er alla

ps) Fick mess ifrån "min Lina" igår....hon och hennes gubbe är ju i Österrike och ska fira nyår där. Dom åkte ett helt gäng.....man är inte avis....nädå!!! *hihi* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0