Äntligen...

Så ja...nu har jag fått tag på en kabel så jag kan föra över mina bilder. *ler*

Pappas hus. Ska dock ta nya bilder då han har fått det superfint med nya möbler och alla kartonger är borta! =)
  

Efter en heldag igår med nagelbyggning och färgning och klippning av håret så bär det nu av till affärer för den sista shoppingen till bröllopet. *ler* Älskar att shoppa....doch inte plånboken..*suck* Men men....det är inte varje dag min bästa vän gifter sig...=)

Tjing på er alla

Ps) Förresten.... Mange fick jobbet!!!!!!!! Arbetsledande hundförare på ett vaktbolag......=) Tror ni att vi är glada nu eller???? *ler som en sol*


Kommentarer
Postat av: Canta

Hej gumman! Super fint inlägg hihi. Du kommer bli så himla fin gumman med din klänning och nya smycken. och du min plånbok e inte heller glad när jag shoppar....tror faktiskt ingen plånbok e det ;)

Hoppas du får en skönt och lugn natt på jobbet så ses vi kl 13 imorgon puss puyss på dig ;)

2008-07-03 @ 23:42:39
Postat av: Thomas

NEJ! MIN PLÅNBOK E INTE GLAD NÄR DU SHOPPAR CATTA! ;)

2008-09-16 @ 03:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0