Tisdag natt...

Jaha...då va man här igen. Gaphalsen är tyst idag..*ler* Jag höll han uppe till elva..*hihi*...kanske därför han däckade...=) När man går på sina pass känns det som man inte gör annat än jobbar. Man längtar i tio timmar tills klockan slår sju....går hem och lägger sig.....sen hinner man knappt vakna förrän det är dax för att traska hit igen.....och man har helt plötsligt tio timmar till framför sig. Tittade precis på klockan och jag har "bara" sex timmar kvar...=) 

Mange har lovat att föra över korten från bröllopet till min dator men har än så länge inte kommit så långt. Man e så himla nyfiken på dem....hoppas de flesta blev bra......kanske svårt att misslyckas när brudparet va så vackra..=)

Usch va jag är uttråkad... Får väl sätta mig vid tv:n igen. Urvalet av kanaler är ju inte så man skuttar av lycka men man kanske har tur att det börjar någon film eller nått. Igår natt skulle jag sätta på en dvd-film....eller hur.....dvd:n lät som en gammal pensionär med förstoppning. *suck* Så även det sket sig...*skrattar* (bara min sjuka humor) Är väl knappast lönt att fråga om en ny dvd då man jobbar inom komunen...*haha* Tur man håller på å omskola sig...=)

Tjing alla vänner å dom som jag känner...=) å dom som jag inte känner som skiter jag i...*haha* Min mormors snappsvisa. Det sjuka är att jag sitter och skrattar... 

Tjing igen 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja man vill ju förändra sig men ingen tycker jag ska färga det brunt som jag hört iaf..haha så får väl bli blont el ngt mellanting=) hur e det med dej? vad gör du? jag jobbar hela nästa vecka utom ons...tom helgen :( sen reser förmodligen jag o a på ngn sista minuten resa..sen börjar typ skolan...känns dumt vi inte hunnits setts på en hel sommar men så blir det typ alltid..sorgligt! jobbar för fullt nu???

2008-08-01 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0