Buffies slavar..=)

Hmm..vet inte riktigt om jag fått rätt på detta?! Skriver inlägg, lägger upp bild sen försvinner allt!? *måttlig* Har iallafall fått upp en bild på chefen och nu tänkte jag visa hur Buffies slavar ser ut. Med andra ord jag själv och min underbara sambo.

Här e vi på en grillfest upp i småland. Än så länge är allt lugnt och fridfullt tills vi skulle ta oss på cykel "hem". (skratta inte Mange!!!) =) Man kan ju tycka att det inte ska ta så lång tid att ta sig ca 2km på cykel men ack vilka omvägar man kan ta. Jag hittade ett väldigt intressant dike iallafall. Va så intressant att jag till och med ville utforska vattnet i det. *mummel* Sen om det va med flit eller det va ren slump att jag sedan fick cykla blöt som en valross hem får ni själva avgöra! *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0