Cykla ALDRIG med munnen öppen!!

Flitiga Linda skulle i fredags cykla till läkaren i Bunkeflo. Jadå....hon tog Manges cykel då den är mycket bättre att cykla på. Eller hur. Det spelar ingen roll vad man har för cykel och hur fort och smidigt det än går när man märker att himlen öppna sig och det börjar ösa ner. Då menar jag inte att det började dugga lite.....utan att det vräkte ner. *suck* Helt plötsligt var himlen svart och jag fattade inte varför jag inte tog bussen??? Dessutom fick jag en massa knott och skit i munnen då jag försökte ta mig fram så fort som möjligt och fick upp kondisen och givetvis ville andas med munnen. TIPS!!! Gör aldrig det!! Hade jag velat ha extra proteiner hade jag tagit en proteindrink...*hmmm*


Såg på Linas blogg att hon trivs och njuter av livet i New York...*måttlig* Verkligen härligt för henne. Hon har shoppat och shoppat och shoppat.... JAG DÅ????? Jag får allt nöja mig med HM och andra "billiga" alternativ här i Sverige. MEN..... Vi har faktiskt bokat hotell i Gbg nu. Jag fick ju biljetter till Mamma Mia av Mange i julklapp så det blir en minisemester där den 23-27/7. F-n va jag längtar!!!

Nä...gå nu och lägg dig Linda. Klockan är mycket. Har blivit dåligt med bloggande nu för tiden men har inte haft tid. Ska skärpa mig...*ler*

Puss på er alla...=)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahahahhahahahahahaha jag handlar med billigt o aven pa H&M du =) Mamma mia med mange o hotellrum. WOW` sa mysigt =) nar jag kommer hem ska a o jag till danmark en helg, min fodelsedagspresent! Langtar oxa =) mysigt m mini semestrar! puss puss! ps hort ngt fran lina resp. malin???

2008-07-01 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0