Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning för mina systerbarn. De gick ut 6:an resp 2:an. Än en gång måste jag tjata om att tiden går fort. Kommer ihåg när Emelie, så heter den äldsta, föddes. Snacka om att vara nervös. Men men...



När vi satt där och väntade på att allt skulle sätta igång så såg man allt folk och tänkte: Tror verkligen alla dessa människor på gud?? Finns där verkligen en "person" som har all denna makt och kan leda folk på den rätta vägen!? Vilket fall som helst så va det jätte gulligt när alla barnen gick fram och började sjunga. Fick nästan gåshud..*ler* 

 Pampig kyrka...=)

Jag och Buffie har varit ute på vår dagliga runda idag. Dock så fanns det för många monster ute OCH att det kom vatten från himlen, HJÄLP,  så det blev inte långvarit. Tro nu inte att jag va ute med honom när det öst ner.....lite vett har även jag i huvudet! *ler* 
 

Usch...är inte alls skrivsugen idag....kanske bli mer sen. =)

Tjing 



 

Kommentarer
Postat av: Lina P

haha kanske bara för jag smygfotade så var inte skönheten beredd ? =) jag tog bilden själv, tyckte ljuset föll fint (=finnarna syns ej haha)! vad treeeeevligt m skolavslutning Linda! tänk ni var så små, ja då var det bättre! ikväll blir det film m vänner, ngt nytt tips? PUSSSS

2008-06-11 @ 17:25:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0