Tisdag natt...

I natt vaknade jag av att jag hostade så fruktansvärt att det sved i halsen. *usch* Så fort jag gick upp och skulle dricka lite så gick det över. *måttlig* Trött som jag var så gick jag givetvis och la mig igen men då kom hostan tillbaka som ett brev på posten... Vad gör man??? Ska man sitta upp och sova?? Alla som känner mig vet om att jag inte kan det. Inte ens på tåget när man sitter där trött efter en hel dag i skolan och man ser Lina nicka till med huvudet. Nädå....inte Linda. =(

Jaja. Som sagt.... Flytten gick ...ööö.....bra....eller nått. Varför kommer alltid folk när allt är klart och säger...."Men du kunde ju ringt mig"...?????? Här gick vi och slet för att se till att allt skulle flyta. Jag menar.....det va en hel VILLA!!!! *suck* Sen när vi väl är färdiga så kommer allt folket och ska "titta". *tvi* Har ni inte dygt upp innan kan ni väl vänta någon dag innan ni kommer och ska "fira" flytten. Nä....jag satte mig på det nya kontoret, stängde dörren och tog Buffie i famnen och bara slappnade av!! En timme senare så vågade mitt yra huvud sig ut för att vara social...*suck* Men men...nu är det över. =)

Jag tog faktiskt ett par bilder på det nya huset men nu har jag slarvat bort kabeln jag för över bilderna med så ni får lugnt vänta...=)

Är det läggdax nu?? Vill inte lägga mig för då börjar väl hostan igen. =( Får väl göra ett försök...

Natti natti på er alla...=)

Tjing


Kommentarer
Postat av: catarina

Jag hoppas att du fått sovit gott i natt gumman. Finns inget värre än att sova dåligt...pusspuss ses senare ikväll

2008-06-25 @ 07:25:00
Postat av: Lina

Hahahahahaha ja du ar minsann en survivor du =) harligt det ar over nu! nar jag kommer hem maste vi hitta en dag a ses! pusss! halsa mannen (buffie hihihihihi) =)

2008-06-26 @ 03:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0