Tankar som poppar upp

Nu har jag suttit och tittat igenom alla mina bilder jag har i datorn... Puh....det va rätt många det. =) Hittade bla en bild på vårt vardagsrum när jag och Ann hade gjort en fin middag för Claes och Mange. *ler* Visst e det mysigt? Vi brukar ju givetvis inte ha vårt köksbord i vardagsrummet..*haha* Va tvungen att säga det annars kommer där väl någon kommentar om det har jag en viss känsla om...*ler*


 Ni ser väl Buffie!!?? *ler*

Sjukt va tiden går... Jag har redan gått ett år i skolan och jag och Mange har snart varit förlovade i ett år!? Var tar tiden vägen? Lina....min bästis i skolan...*haha*....känns det som jag har känt längre än ett år. Hon är en pärla. Hade det inte varit för henne och våra tågresor med alla terapisamtal så vet jag inte om man hade orkat med skolan. Det enorma tempo man håller och allt som ska tryckas in i huvudet! *puh* Man kan ju inte göra som man gjorde på gymnasiet precis, när man skolkade från lektioner som man inte "pallade" gå på och struntade i om man verkligen lärde sig något. Detta ska jag ju lära mig. Jag ska ju ha egna patienter. Kan ju inte komma en patient som jag inte kan behandla för att jag inte "orkade" ta tag i min skola! Nä...man har verkligen fått känna av hur det är att gå på högskola. Egentligen är det något som alla ska prova på för man lär sig mycket....förutom det som sägs på föreläsningarna. man mognar siksom på något sjukt sätt... Jaja...nog tjatat om det! *hihi* Det jag ville komma till va att jag är glad att ha fått lära känna Lina, Lina och Malin. Jepp....det finns två Linor. Lina P (min lIna) och Lina B (Malins Lina) *skrattar* Ska försöka få tag på någon bild på dem. Linda the paparazi...*haha*

Jaha...fotboll. Finns nog många som undrar varför jag sitter här istället för att titta på matchen!? Det är ju tom Sverige som spelar... Visst....hade Mange varit hemma och han velat titta på den så hade väl jag oxå gjort det men man kan ju se resultatet i efterhand..*ler* HEJA SVERIGE!! =)

Nä...nu ska jag ringa min man och säga god natt. Har en viss känsla av att han redan sover men säga natti natti måste man alltid göra! *ler*



Tjing....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0