Busiga vovven...=)

Fredag imorron...*wiii* Eller?? Jag ska ju inte säga att jag längtat till fredag denna veckan.. Har ju bara varit i skolan i måndags. *hihi* Nä...jag har inte skolkat!!! Jag gör faktiskt inte sånt längre...*haha* Man tar ju denna utbildningen lite mer på allvar än vad man gjorde i gymnasiet...=)

Jaha...vad har jag gjort idag egentligen?? Tja...städat, pluggat och spelat!! *ler* Visst...jag har ju gjort det där vanliga som lagat mat och diskat men för oss kvinnor så tillhör ju det vardagen liksom!!! (killar ta åt er!!!) *hahaha*
Annars har det varit en lugn och skön dag. Gäller ju att man tar det lugnt nu och vilar upp sig. =)

Nu ska jag gå ut med Oliver. Det är Claes hund. (grannen) Han jobbar natt och för att han ska slippa stressa hem och gå ut med honom så tar jag och rastar honom lite. Brukar passa på å gå en lång runda så får jag oxå röra lite på fläsket..*haha*
 Här e han...den goa lille busemannen...*ler*

Natti natti gott folk och sov så gott..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi nja inte helnöjd m dräkten men va tusan- ska bara vara där en stund så orkar inte köpa ngt =) hur går plugget ? hahahahha... Pussss

2008-11-14 @ 10:36:59
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0