Fredag fredag och fredag..=)

Ja...då va den här. Dagen alla längtar efter..*ler*

Idag ska jag plugga och städa.. Kul va?? Måste ju ändå säga att jag städar hellre... Har tenta i humanbiologi på onsdag..*suck* Kanske inte det roligaste ämnet precis. Men men....man får se det positivt...om ett år kan jag hämta ut min legitimation...*TJOHO*

Mange ska jobba i natt och fånga bovar så jag tänkte ha en skön hemmakväll för mig själv med tända ljus, ostbricka, ett glas vin och bara ha allmänt mysigt. Givetvis ska jag ta mig ett långt bad och sätta på lugn musik innan IDOL börjar...=) Är faktiskt väldigt skönt att bara vara ensam ibland.  Speciellt om man, som jag, är en "funderare" så kan det vara rätt skönt att få "rensa ut" ibland...=) *MYS*

Såg i Linas blogg att hon ska handla hem mat inför nästa vecka... Ja...man borde oxå gör det. Vi går heldagar hela veckan plus en tenta. *suck* Då gäller det verkligen att man har mat hemma så man slipper tänka på det. =) Som tur e har man ju en underbar sambo som kanske har maten färdig när man kommer hem..?? *ler*

Nähä...nu MÅSTE jag plugga lite. Har dragit ut på det nu allt för länge..=)

Hoppas ni alla får en bra dag/kväll/natt. =)

Tjing
Lönn om hösten - Acer platanoides

Ps) Jag va förresten hos optikern i onsdags och beställde nya glasögon...*hihi* Blev två par. Längtar tills de är färdiga!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja nu har jag fasen bunkrat upp med en massa mat =) Vad spännande det ska bli o se dina glasögon- då får du ta bilder o lägga ut i din blogg =) Låter som en riktigt mysig kväll- jag är fasen avis =) Hälsa Johan från mig, hinner inte se honom skratt Pusspusss

2008-11-14 @ 14:58:32
Postat av: lina

andy e grymt nyfiken på vad mange jobbar med nu? kram

2008-11-16 @ 00:29:58
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0