Guten morgen..=)

Vilken härlig dag...=) ööö...vet inte var jag fick det ifrån men jag känner mig gladare idag...=) Har den senaste veckan eller veckorna varit lite nere. Vet inte om det kan bero på vädret eller att det är denna tidpunkten på året då både mamma och morfar dog. Kanske tänker omedvetet på det. Dessutom är det snart jul...*suck* Ångest!

Jaja...nu ska jag plugga lite tänkte jag. Ska logga in på msn och se om Lina vaknat..*ler* Man behöver en liten pusch så man sätter igång annars blir det lätt att man spelar istället...*hihi*

Buffie hälsar till er alla....speciellt till lisa...*blink*

Tjing
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Lisa hälsar tillbaka från Svarte =0) Jaaa jag är vaken! Dock inga planer på att plugga....än! =) Pussss

2008-11-12 @ 11:33:33
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0