Mys mys mys...=)

Jepp...sitter och myser helt för mig själv..=) Hur gör gött e inte det??
Pratade med Linda innan idag och hon va rätt avis på mig. Hon har ju två barn nu och knappt tid för sig själv. Stackare... Usch när man tänker så vet jag f-n om man vill ha barn..=) Jo...det vill man väl men det gäller att man kan lämna bort sina barn ibland så man inte "glömmer bort sig själv". Bara för några timmar..=)

Nu har jag inte tid för er längre....ska MYSA vidare...*LER STORT* *hihi*

Tjing tjing
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser riktigt mysigt ut. dina ljus? Pusss

2008-11-17 @ 15:30:12
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina B

Ja,jag måste ju säga att jag blir lite avis!!

2009-01-29 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0