Praktikplatserna utdelade!!

Så ja...efter många om och men är det bestämt. Det fanns fem platser i malmö och två i Kristianstad som vi ifrån malmö till slut fick rösta om. Vad får jag och Lina!!!!???? Joooo...Kristianstad...!!!! Jaja...det va ju skönt att vi båda fick där så vi kan pendla ihop men det är ju fan att man ska ha en sån otur...*suck*

Jaja....jag skulle egentligen sätta mig med en hemtenta nu men jag följer med Mange och blir vaxad istället så jag får annat å tänka på. Vi ska även åka och kolla på nytt köksbord....*ler*

Tjing på er alla

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ska få mys på tåget, du o jag =) 5 veckor- det klarar vi! Ses imorgon- utvilade! Pussss

2008-11-26 @ 09:54:51
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0