Busiga valpar

Idag såg jag och mange världens sötate valp...=) Det va en liten golvmopp som va ljus brun och vit....Riktig hårboll med fyra ben...*ler* Kanske kan övertala Mange...*hihi*

Idag va vi och besökte handkirurgen igen. Allt såg bra ut men fick utbytt antibiotikan för de bakterierna de hittade i såren va resistenta. Så nu hoppas vi på det bästa. Mange mår iallafall bättre och har inte så ont länge....tro f-n det med de värktabletterna har fått...*haha*

Nu sitter jag och Mange som världens nördar med var sin dator och spelar... Finns det något skönare när man inte har något bestämt och bara sitter och gör precis det man känner för. Vet inte när vi va lediga samtigit senast och bara slappade...=) Skönt!!!
Imorgon är det kräftskiva hemma hos Martina och Anders. Ska bli skit ball. Ska ta tåget dit och taxi hem....alla vill ju kunna ta ett glas vin eller grogg...*ler* Får unna sig det...=)

Nähä....jag önskar er alla en trevlig helg och hoppas ni njuter av de fina höstvädret...=)

Tjing tjing
Ps) Är det någon här som inte varit hos tandhygienisten på länge??? Jag och Lina vill gärna ha fler patienter så det är fritt fram att kontakta oss. Skicka en kommentar här så fixar vi det. Givetvis är det reducerat pris (halva priset av vad folktandvården tar) men ni måste därimot ta er till Kristianstad...=) För er som inte vet så studerar vi till hyggor...=)

Tjing igen

Kommentarer
Postat av: Lina P

oooo hoppas någon nappar på din önskan om fler patienter, ska nog oxå gå ut med det =)



antar det var du som skrev i min blogg =) inget namn men kände det var du, hahahahaha!



ja fy faaan vad jag shoppar...som en tok! hihi helt galet snygga höstkläder!



men men får spara lite pengar nu tror jag =)

trevlig kräft skiva o drick litta för maaaj med!



pusss pusss

2008-09-27 @ 02:13:57
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina P

för det är fuuuuult på mig! =0) nej men visst borde jag- allra främst för ögonens skull..men du, mysig fredag på dej! vi hörs sen när johan sjunger! pusss

2008-10-17 @ 17:12:17
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0