Fest...=)

Idag har jag kört min kära mormor till stationen. Hon skulle till Stockholm och besöka sin syster och gå på begravning. Det va hennes andra syster som dog för ett par veckor sedan. Hon blev över 90 år gammal så man får väl tänka att hon äntligen har det bra nu efter ett års sjukdom. Vila i frid!

Jaha...idag ska vi hem till Martina och Anders på skaldjurskväll/fest..=) Ska bli riktigt kul å träffa dem igen... Catta och Thomas ska givetvis oxå med så vi åker tåg dit och delar taxi hem. Hmm...har jag inte redan skrivit det?? Jaja...

Nä...nu ska jag börja göra vid mig. Vi ska ta tåget redan kvart över sex och man vill ju inte stressa i sista sekunden. =)

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja hon ska nog bli bra! Seeen ska hon kissa satan asså =) nu är det idol igen! wiho! johan rulezzzz!

2008-10-03 @ 21:16:30
Postat av: Lina P

Jo visst är det det =) Josefin heter hon! Vi var oskiljaktiga när vi var yngre! Pusspuss

2008-10-10 @ 09:42:19
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahahha jag visste väl det :-) att du hade ngn sort inblandning i sockorna! jag hoppas inte det var manges???

2008-10-20 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0