Förkylning..

Jepp...enda sedan festen vi hade i lördags har jag varit sjuk. Blir så trött på att det aldrig ska gå över. Började med feber och förkylning som gjorde att jag missade en viktig föreläsning i måndags. *arg* I tisdags missade jag även ett studiebesök på Tepe....som visserligen inte är någon stor grej men jag ville ju ha en massa gratisgrejer..*ler*

Men men...

Vi hade ju fest för Mange i lördags. Han fyllde 30+10...*ler* Vilken fest...*puh* Linda tom sjöng med trubaduren inför alla...=) Modigt va?? *ler stolt* Sen att det inte lät som Celin Dion kan man väl bortse ifrån.....sjöng den låten för jag vet att pappa älskar den. Tusen bitar...=)
Allt gick super bra men tiden bara sprang iväg. Ska lägga in lite bilder senare tänkte jag. Ska bara få tummen ur...=)

Nu kommer Mange med en räkbomb....*ler*

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina P

Jag vill höra ALLT om festen på måndag =)

2008-09-21 @ 01:30:28
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0