Slutet på denna vecka...

Jaha...ytterligare slutet på en vecka. Tiden går fort.
 Helgen har varit väldigt lugn och skön. Har varit med Mange på jobbet rätt mycket. Alltid kul å följa med och kela lite med hundarna. Måste dock tillägga att det är långt ifrån alla hundar man kan kela med. De flesta är ju riktiga monster.....vilket de ska vara iom att de är vakthundar.....men när Lindisen kommer måste det kelas...=) Nästa gång jag följer med ska jag ta lite bilder som jag ska lägga upp så ni får se vilddjuren..=)

Jaha....tillbaka till festen vi hade förra lördagen. *hihi* Har lite bilder...hmm...ska se vilka jag kan lägga upp..*ler*

 Grabbarna grus..=) Här står vi och väntar på bussen som ska ta oss till ett hemligt ställe som gästerna inte visste om. Alla va sjukt nyfikna...*ler*

 Mina båda svågrar..(heter det så??) Plus mina två systerdöttrar.

 Pernilla till vänster och hennes dotter.

 Anders och Ylva. Smålänningar som tillhör det sk midsommargänget...=)

 Birger och Misse. Oxå smålänningar som tillhör midsommargänget...

 Här e min bästa Catta med hennes bästa Thomas...=)

 Främst sitter Staffan och Malin och där bak Ann med min svåger Magnus.

 Toastmastern från Catta och Thomas bröllop....Chrille. super härlig människa.

 Här sitter Manges syster Monica och hennes särbo Kenneth. Super kul att dom kunde komma..=)

 Här har vi kommit fram till lokalen där vi ska äta och dricka gott..=)

 Från vänster min syster Annelie, min svåger Roger (dock inte dom som är gifta) min mormor och Emelie min systerdotter.

 Våra förrätter som jag och min styvmor Stina har gjort. *ler* Mycket omtyckt måste jag tillägga...=)

 Trubaduren (stavas det så??) Dennis....riktigt bra..=)

 Här e hon...!! =) Ann...

 Grabbarna är framme och sjunger Thomas låt som han fick spela in på sin svensexa..=)

 Jag och min kära far...=) Till höger sitter även Monica..

 Jepp...här e Linda framme och sjunger med Dennis.


Puh....många bilder. Efter detta blev det inte många bilder som blev bra...*haha* Undra vad det kan bero på?? =)

Jag sitter och tittar på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Faktiskt rätt bra. Dom är riktigt underhållande killar...=)

Imorgon är det skola igen.. Kariologi 9-16....och som Lina brukar skriva i sin blogg....läs 7-18 om man räknar med pendlingstiden. Men får se det positivt....har bara ett och ett halvt år kvar sen har jag en bra utbildning..=)
Ska nog ta och ringa Linda nu. Har blivit så himla dålig på å ringa mina vänner... Måste f-n skärpa mig på den punkten...

Tjing på er alla och ha en fortsatt trevlig söndag...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0