Hejsan

Då va det valborg. =) Lina i skolan frågade mig härromdagen vad vi skulle göra och jag såg ut som ett levande frågetecken....*haha* Jag hade helt glömt att man brukar festa en sån dag.... Nu börjar det nog gå utför.....börjar bli gammal. Har ju nu passerat 30!! Usch....fast det känns ingen skillnad..=)

Igår va jag med Ann på ultraljud!!!! Herre gud vilken upplevelse. Man kan inte fatta att där en liten busig kille där inne. Vi fick tom se när han vickade på stortån!! Det va nästan så tårarna kom.....men bara nästan! *ler* Sen fick jag även titta på deras nya lägenhet och givetvis träffa Olli...*ler* Han e så goo den hunden.....en riktigt liten buseman...*ler*
Deras lägenhet va super fin. Nya och frächa tapeter och framförallt mycket större än deras lilla etta dom hade innan. Det tar nog ett tag innan man kan smälta att man helt plötsligt har hur mycket plats som helst. =) Tror dom kommer trivas som fisken i vattnet....med all rätt . =)

Idag är jag ledig! Eller ja...jag ska sitta med den förbannade B-uppsatsen. Vad e det för jubel-idiot som har kommit på det???? Det tar ca en timme att skriva en mening!!!! Allt ska ju baseras på vetenskapliga artiklar......och hur lätt e det att hitta! Usch.....=(

Idag ska jag och mina älsklingar ha en super mysig kväll. Vi ska grilla här ute på gräset, dricka lite vin och bara snacka och ha mysigt! Är så glad över att ha träffat Mange och kan bli tårögd när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är. Älskar honom så ofantligt mycket!!! *ler*

Ska ta lite bilder när vi ligger ute i gräset! Sen ska ni få se hur stor Igor blivit. *puh* Hans tassar e inte å leka med....*skrattar* 

Önskar er alla en underbar valborg. 

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack- blev själv nöjd =) Tack för nummert inna. tyvärr hade hon inte tid! Så blir mer torka här hemma skratt =) Trevlig valborg! Pusssen!!!

2009-04-30 @ 14:15:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Mange

Vad gullig du är hjärat, älskar dig också, mer än du anar!!! puss Vi kommer att ha en så mysig kväll tillsammans gumman, med våra båda söner ;)

2009-04-30 @ 21:02:51
Postat av: Mange

PS. Vad är det Lina skall torka? DS.

2009-04-30 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0