Tjo ho

Tillbaka..=)

Min nya telefon är sjuk! Den bestämde sig för att ta ett dopp i mitt saftglas....ingen bra idé! Nu funkar den inte....Linda måttligt!!!! Jaja....det är väl meningen att jag ska ha den gamle! *suck*

Iallafall har jag fått över bilder nu...*wiiiii* På tiden va? *hihi*


Börjar så klart med en bild på Buffie...*ler* Han sitter i pappas uterum och spanar ut över alla som går förbi...=)

  

Sen är detta ifrån min praktik. Tyvärr glömde jag ta bilder på mitt rum...men men.



Detta är en tavla som jag har här hemma. Det är min mamma när hon va modell.....dock väldigt många år sedan....därav frissan! =)



Mange och Buffie myser! =)

 

Detta är ifrån vår "klassfest" uppe hos Lina B i Ronneby. Väldigt väldigt trevligt hade vi...=)


Bubblade på kvällen...=)

 5 månader.

Sen kommer lite bilder ifrån vårt nya tillskott i familjen... Lilla Igor..=) Här på väg hem till hans nya hem..

 

 

Hahaha....ingen bra start på flytten.....men det var ett måste. =)



Dock lite gladare efter en stund..



Herrn i huset undrar vad det är för ett MONSTER som anlänt!

 

Kanske kan bli vänner??



VALPAR!!!!!



Så busigt!

  Linda försökte ta en panoramabild...*skrattar*

 Några veckor senare.....växer så det knakar!


Han är nu sex månader och STOR! Han kommer antagligen växa ännu mer men man får hoppas han blir lite smidigare....för nu är han väldigt klumpig....*skrattar* Fast det är väl alla valpar....om man nu kan kalla honom det med tanke på hans storlek..=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hhahahahahha vaaafasiken är d för panoramabild =) skratt Du e söt du! Kul o se lite bilder! Ses imorg! Introduktionen börjar ta form- dock ej klar men gör lite varje dag! Pussss

2009-04-21 @ 15:02:44
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0