Hejsan alla glada...=)

Snart går jag av efter fem nätters slit...*puh* Hahaha....nä....ska inte klaga....det är rätt lugnt här faktiskt. Sen har jag ju haft Igor med mig och han har varit såååå duktig och hjälpt mammi...*hahaha*

Har hänt mycket den sista tiden.... Bla har Mange sålt sin stuga i Falkenberg. Inte lönt att ha kvar när man aldrig e där. Fick RIKTIGT bra betalt.....jag trodde aldrig den va värd så mycket.....men visst.....den ligger ju otroligt bra med ca 100 meter till havet. =)

Hinner inte skriva mer nu....ska göra det sista innan jag går hem..=) Detta var den sista natten på detta sommarvik....tjoho. Ska jobba lite hos Mange men annars måste jag vara ledig lite innan skolan börjar igen. Sista terminen sen har jag min legitimation!!! Hur gött e inte det?? Härligt att ha en utbildning som man verkligen vill syssla med resten av sitt liv.....eller ja.....det känns så nu iallfall. Vi får se om man sätter sig vid skolbänken igen...*ler* Skulle inte tro det men man ska aldrig säga aldrig! =)

Tjo hopp på er alla

Ps) Har gått ner åtta kilo nu!!! *ler som en sol*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0