*puh*

Herre gud.... Jag skrev ett inlägg igår om att jag skulle jobba på VHTS......jag kom slutade för två timmar sedan!!! Har alltså varit vaken ett dygn! Ännu värre.....Mange har sovit en timme på 48h....!! Tur man älskar hundarna så mycket och att man verkligen känner att det är roligt annars hade man ju slått huvudet i väggen. Vissa hundar vill man bara ta hem och gosa med......fast man vet att det inte funkar.....de är INTE några sällskapshundar/familjehundar......men dock är de så goa när de känner igen doften av en och de försöker göra allt för att man inte ska gå. Det innebär t ex naffsande (de flesta biter dock inte hårt), hoppande, slickande osv...=) Finns det någon bättre kärlek?? Den är iallafall äkta....för tycker de inte om dej så syns det VÄL! =)
Finns en tik som heter Aldeja..... Hon är väldigt speciell, reserverad och är misstänksam mot nya människor. När Tanja ("mamman" till alla hundarna som jobbar på hundgården) såg hur hon hoppade upp på mig en gång blev hon riktigt nervös och trodde att Aldeja skulle gå till attack. Men ACK......hon ville ju bara visa hur mycket hon saknat mig!!! Blir man inte rörd...=) Tanja bokstavligen tappade hakan...*hihi*

Sorry....men jag hade inte en tanke på att ta kort idag. Hade som sagt fullt upp.... Ska ta imorgon då jag matar hundarna...=)

Tjing så länge

Ps) Igor föräldrar genomgår en kris.....någon som känner till en bra hmmm......relationspsykolog!? *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0