Varför måste man skriva något här???

Hej å hå..

Har varit sjuk ett par dagar nu men är på benen igen. Mått allmänt kasst....varit yr och konstig i huvudet. Trodde absolut att jag fått hjärntumör eller svininfluensa. Varför inte tro det värsta?? *haha*

Men.....nu är jag frisk igen..=) Skulle varit hos Ann i tisdags och träffts henne och den lille busemannen men fick ställa in det..=( Så nu ska jag ringa henne och bestämma en ny dag och höra hur det är med dom innan jag sticker och tränar..=) Ska bli kul å ställa sig på vågen...*ler*

Förresten.... Mange sa upp sig igår!!! *ler* Nu fick det räcka.... Han har fått ta så mycket skit den sista tiden så man vill bara kräka. Nu ska han på utbildning i Boden och läsa väktare 1,2 etc.....börjar den 7:e sep....=) Hej å hå....ett å två!! =)

En annan glad nyhet är att Igor börjat lyfta på benet!!! *hahahaha* 10 månader fyllde han den 16:e agusti.....bättre sent än aldrig! Han är nu en riktig man......säger och tror han själv! *skrattar*

Nä....ring Ann.....plocka undan....träna!!! =)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jaså era snuskisar! det var minsann en smal jäkel då :-)

2009-08-26 @ 00:07:42
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0