Dan före....

Nu har jag äntligen kunnat koppla av efter all skit i skolan och allt runt om. *grrr* Har f-n inte kunnat andas vissa stunder!! Märks att man snart är färdig i skolan för det stressas..... Högskolan har ju inget vinterlov så meningen är att vi ska plugga nu oxå men det finns gränser!

Förutom allt i skolan har det hänt en hel del. Va och tittade på Idol här på arenan, varit i "the big city" Ronneby...*ler* Middagar hit och bjudningar dit...ja....jag ska föra över mina bilder från telefonen så ska ni få se..=)

Linda som verkligen HATAR att gå ut och shoppa när det är mycket folk.....varför lär man sig inte att köpa julklapparna i september??? Dessutom är det sjukt mycket folk som är lika korkade som jag.....stressar in i det sista och kan inte njuta av julkänslan. Usch....måtte jag snart komma in i vardagslivet....med arbete, träning, familjeliv och vänner. INGEN SKOLA!! Det som är sorgligt med att sluta skolan är ju att man inte får träffa Lina B och Malin lika mycket. MEN....vi har bestämt att vi ska träffas minst två ggr om året. =)

Imorgon är det julafton och jag önskar er alla en underbar jul och ett riktigt gott nytt år!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaha inte sorgligt att inte träffa mig varje dag va va va ? ler

2009-12-24 @ 01:13:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Buffie

Klart det är gumman...ler Lite lättare att träffa dig dock....=)

Puss puss

2009-12-24 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0