God morron...=)

Som vanligt var det ett tag sedan jag bloggade. Den som väntar på något gott...*hihi*

Det är faktiskt härligt att komma upp i tid på morgonen. Mange är iväg och jobbar och han hämtar snart mig så ska vi iväg och träna hund. Är jätte intressant och vara med och titta för det är liksom inte så att jag bidrar med några större kunskaper....*haha* Nä...det får resten av gänget stå för. "Vi" tränar allt från vakthundarna till privathundar. Så klart tränar vi Igor oxå....*ler* Han tycker det är super kul men intresset lägger sig rätt snabbt när man upprepar saker. Snacka om att vara en inbiten ovtjarka. *haha* Men min lilla tuttis är jätte duktig i skyddet. Är ju liksom hans område.... =)
  Nybadad Igor första dagen i sitt nya hem....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0