En dag kvar!! =)

Usch nu börjar jag få ångest! Jag ska nämligen lämna min lilla "son" idag. Jag vet att han kommre få det super bra hos Ann och Niklas men.....mmm......jag kommer sakna honom! Jajajaja....jag vet jag är sjuk i huvudet och att det bara är över helgen.....men!!!!
Vi låg och mös extra länge i morse...=)


Men men...till något roligare.  =)

Jag höll på å städa här igår. Hur skönt e det inte att vakna och gå upp och allting e rent och fint? Särskillt blir det skönt på söndag när man kommer hem....=)
 DÅLIGT

 BÄST

Finns inget som överträffar Ajax..... Skiter i om det är billigare etc....de går bort!

Resultatet av vårt sovrum...=)
  

Vem tycker att jag ska ge upp denna blomma??? *måttlig*


Såg att du Lina hade utmanat mig! Men.....jag har ju inga bilder i denna datorn än dom jag lagt upp nu. Så tyvärr blir jag en tråkmåns...=)

Tjing på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du gjorde hemma gumman puss Och i morgon sticker vi, skall bli helt sjukt underbart, trots att "vår son" ej hinner följa med.... :)

2009-02-12 @ 14:32:18
Postat av: Lina B

Hoppas ni får det mysigt på er lilla kärleks kryssning och att du inte saknar Buffie allt för mycker,kram!!

2009-02-12 @ 16:44:04
Postat av: Lina

Haha som jag garva när jag såg blommhelvetet! Japp jag har en sådan med- man vill inte riktigt släppa taget =) Hör av dig imorgon o så önskar jag er 2 turturduvor en trevlig resa =) Jag hoppas vi 2 är vänner imorgon efter 10.30 också .... Daaaaaa=)

2009-02-12 @ 22:39:27
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0