*******

Hoppsan hejsan
Lördag och underbart väder. Iallafall här i Svalöv. Har ätit frukost och sitter och dricker mitt underbara kaffe..=) 
Jag och pappa ska köra och hämta Stina snart. Ska bara göra vid mig och bädda etc. Sen vi flyttade hir har tvättmaskinen gått i ett. Hur skönt e det inte att ha sin egen tvättmaskin och kunna tvätta när som helst....? Vi får nog ta och köpa en som vi kan ha i lägenheten. *ler*

Nä....nu får jag börja fixa här hemma. 

Tjing

Ps) Jepp...hur tråkigt inlägg som helst.....men jag är lite tråkig nu. Sorry  

Kommentarer
Postat av: Lina

Mmmmm den är såååå fin :D Vilken underbar dag vi! Jag har inte sovit många timmar- helt i extas över kvällens evenmang =) Nu måste jag ut i solen! hihi Puss snäckan!

2009-02-28 @ 09:21:35
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0