Fredag fredag fredag...=)

Äntligen äntligen...=) Idag är det äntligen dax. Sovit sjukt dåligt inatt (kan det bero på att Buffie inte varit hemma??) Somnade nog inte förrän kl 3 och sen ringde klockan 7 för då va det dax och bege sig till tvättstugan. *suck* Sjukt att det är så ont om tvätt-tider så man måste tvätta samma dag man ska iväg. *måttlig* Men men... Jag blev iallafall glad när jag tittade på min telefon och såg att jag fått mess från Ann att allt va klart! *ler* Tack gumman!!!! Puss på dej!! =)

Jaha....nu ska jag snart in i duschen. Ska iväg en sväng kl tio. Lina.....vi får se hur det går!!! *morrar* =)

Hinner nog inte blogga mer innan resan så jag önskar er en trevlig helg. Det ska vi försöka ha! =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0