Hejsan

Jag är vid liv. Är fortfarande hos pappa. Har haft mina två första dagar på praktiken. Tjjjoooo hoooo. =) Det va ingen bra dag igår. Kändes bara förvirrat och rörigt. Allt va nytt....stol, rum, arbetskamrater, instrument, datasystem,...ja precis allt. Snacka om förvirrande. Usch....men idag blev det bättre. Jag kom till sist in i en rutin....så typ sista patienten jag hade flöt det på riktigt bra. Ser nu ljusare på min situation. *ler* Det drygaste nu är pendlingen. Klockan ringde 04.00 igår. Hallå??? är det verkligen mänskligt?? Men men....det är bara i fem veckor så man får hålla ut och tänka positivt...=)

Pappa har blivit bättre men är långt ifrån bra. Vet inte hur länge vi kommer stanna här. Jag vägrar låta honom sova ensam på nätterna. Tänk om han skulle trilla?? Nä...fy fan.....vill inte ens tänka tanken. Mitt samvete är rent och jag tycker att man ska hjälpa sina nära och kära. *hihi* Stina kommer på fredag och stannar i helgen så då kan vi sova hemma om vi vill. Vi får se....tar en dag i taget..=)

Nä....nu ska jag nog mysa med Buffie på soffan. Behöver koppla av och bara glo på tv en stund. Har varit en lång dag...=)

Tjing alla busiga små busar...*hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0