Ingen bra dag alls.

Nä...idag har allt bara motarbetat mig! Började att jag försov mig....sen va det stress stress stress. Tappade mitt puder i vasken så att det gick i tusen bitar. Sen stod jag vid bussen och väntade och väntade....kom ingen buss. Kom på att jag inte hade mitt busskort med mig. Hem igen och började leta....och leta.....och leta. *suck* Till sist hittade jag det och bestämde mig för att ta bussen som går 10.02. Mmmmm...visst.....den bussen kom inte heller. *måttlig Linda* Skulle sätta mig i bilen för att köra till centralen.....och den är så klart helt täckt med snö och jag hade inga vantar med mig. KALLT!!!!!! Snacka om att jag var måttlig när jag satte mig i bilen.......som bara slirade pga sommardäck. *grrrr* Nä.....jag har inte bytt till vinterdäck då jag tycker att det är onödigt bara för att det råkar vara snö här i ett par dagar. Så mycket kör jag inte med Polon.
Väl på parkeringen vid centralen drog jag mitt kort i automaten......måttlig över att allt detta egentligen va skånetrafikens fel......varför ska jag då behöva ställa min bil där och betala 15kr/timme!!!???
Men men....gick mot centralen och iom att det småsnöade tittade jag ner på mina fötter när jag gick för att jag inte ville ha snö i ansiktet. Då är det någon dum jävel som beslutat att ta bort bron som går över kanalen där jag brukar gå. !!!!!!!!! Hallå!!!! Visst det va längesen jag gick där men hallå!? Hur stora e oddsen att en hel jävla bro skulle försvinna!!?? MEN MEN...... tillbaka igen och över en annan bro!
Jepp...nu börjar jag bli sen dessuton så jag får småspringa i halt väglag för att hinna förnya mitt buss/tågkort innan tåget skulle avgå 10.48. Satte mig på tåget 10.48 och det avgick direkt. Något ska man väl ha flyt med.
Väl framkommen i Kristianstad märker jag att just den tiden jag kom, dvs efter kl 12, ändras busstiderna så jag får stå i OTROLIGT KALLT väder och vänta i 22minuter innan bussen kommer. Vid detta laget såg jag nog ut som ett åskmoln. Och vet ni vad??? Bussen kom!!!!! *tjoho* *suck*

Detta va väl min dag plus en massa mer.....*suck* Ingen bra dag med andra ord! Hoppas på en bättre dag imorgon!

TJING!!

Kommentarer
Postat av: annis

skånetrafiken har samlat ihop till en fet käftasmäll!! Ska vi hjälpas åt?

2009-02-20 @ 12:26:49
URL: http://annml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0