Lättad och avslappnad. =)

Nu har jag äntligen hälsat på pappa. =) Han mådde under förutsättningarna mycket bra. Han va tom uppe och gick ett par steg. =) Han är dukigt. Han har levt med smärtan så länge nu så han är nästan van vid den......fast nu är det ju en annan smärta så klart. *ler* Skönt e det iallafall att allt gick bra och att det bara kan bli bättre i framtiden. =)

Nu ska jag sätta mig å plugga lite tänkte jag. Vi ska ju skicka in vår projektplan senast idag. Vi har bara inledningen kvar så det ska väl gå rätt snabbt.

Jag tittar in lite senare å lägger upp fler bilder. =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Annis

Skönt att allt är bra med honom=)

2009-02-18 @ 19:07:32
URL: http://annml.blogg.se/
Postat av: catta

Hej hopp! Hoppas allt ordna sig me besök osv :)



Väntar me spänning på fyllebilder ;)

2009-02-18 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0