Tjenare

Jaha...idag va det dax för tandläkaren. Har nämligen knäckt min framtand. Trist....varför ska man bita på naglarna???? *grrrr* Jaja....det är bara att gå dit å se glad ut..=) Är inte på något sätt rädd.....jag har ju trots allt jobbat där i nästan fem år......men det är räkningen jag frukar för. Räcker man sticker in näsan så börjar taxan ticka..*haha* Kanske därför jag valt det yrket??? *ler*

Sen är det träning som vanligt. Igår va jag och körde styrka m Mange. Herre gud va vi körde. Magen fick vad den tålde...*Ler* ja ryggen oxå för den delen..=) Gick riktigt bra iallafall.
Idag är det spinning som gäller. När jag ändå är uppe i stan hos tandläkaren så stannar jag där och kör passet kl 17.15....vilket är RPM. Se om det går lika bra idag som sist..=)

Nu ska jag åta lite lunch. Blir lite pasta med en köttfärsröra och rivna morötter. Mums...=)

Tjing

Ps) Åtta dagar kvar till vi reser!!!!! *ler stort*

Kommentarer
Postat av: Lina

Duuuktig flicka :) Hur blev tanden? Hittade du ngn artikel idag?

2009-02-05 @ 18:10:44
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Kongo=)=)=)=)Så d blev rottweilern? Neeeee vad avis jag är! Buffie kommer bli glad- han får ngn att dela dagarna med ju! Pusssss

2009-02-05 @ 22:57:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0