--------

Varför måste man skriva rubrik?? Men visst...hade kanske varit tråkigt annars..=)

Har varit en sån givande dag. Åkte till skolan för att vi hade intro mellan 9-12.... Det visade sig att vi slutade redan kl 10!!!??? Varför lyssnade jag på Lina och Lina igår??? dom va rädda att vi skulle missa något viktigt!!! *hmmm* Jaja...tack för den! =) Men jag älskar dem för det! *haha*

Jaha....träning igår och träning idag. Har riktigt kommit in i det igen och det är super skönt. *ler* Tänkte jag skulle vila lite nu och läsa min bok. Härligt att bara koppla av och inte tänka på varken skola eller några beskymmer..=)

Är ledig imorgon...*tjo jo* Tror jag ska ringa Linda å se om hon har tid för en fika..=)

Tjosan hejsan...=)

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0