7:e januari!

Jaha...skola imorron. Jag borde ha lite ångest för att dessa veckorna är över och allt sätter igång igen men det har jag inte. Jag är glad över att julen och all skit är över och att skolan börjar igen så man kan blir en "normal" människa. (jajaja...så normal jag nu kan bli...)  In i vardagen med pendling, skola, träning och mycket mys med sina älskade!! *ler*

Idag ska jag och Mange hem till min mormor och äta middag. Hmm...får nog ta en syndardag.....den maten man får där hemma är allt utom nyttig. *suck* Tur jag ska träna ikväll. Om jag inte hinner köra passet kl fem med Catta så ska jag ta ett kl åtta istället! Trist att träna själv men vill inte göra mormor besviken när vi inte träffats på så länge.

Nä...kaffedax!! *ler*

Tjing


Kommentarer
Postat av: LINA

allt för din skull ja =) hahahaha! nja taggad inför imorgon är jag inte- hade hellre haft mer lov men men 1 dag ska jag nog klara- bra mjukstart =) Pusss ses imorg 7.28!

2009-01-07 @ 20:11:15
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0